Return to overview

Eye Security en TTNL samen voor versterkte cyberveiligheid

juni 20, 2024

Eye Security en TTNL hebben hun krachten gebundeld om bedrijven zowel geïntegreerde IT-diensten als geavanceerde beveiligingsoplossingen te kunnen bieden. Dit partnerschap combineert de diepgaande IT-expertise van TTNL met de securitydiensten van Eye Security, wat resulteert in een holistische benadering van risicobeheer en cyberverdediging.zodat bedrijven volledig ontzorgt worden op IT vlak.

"Onze samenwerking met Eye Security stelt ons in staat om onze klanten de best mogelijke beveiligingsoplossingen te bieden," zegt Maarten de Vries, Senior Client Manager van TTNL. "Dit versterkt onze toewijding aan hoogwaardige diensten en het beschermen van de digitale activa van onze klanten."

Eye Security's partner manager, Jesse Melse, voegt hieraan toe: "We zien een toenemende trend van MSPs die een betrouwbare cybersecuritypartner zoeken om hun klanten ook op dit vlak te kunnen voorzien. Door samen te werken met TTNL kunnen we geavanceerde securityoplossingen integreren met een breed scala aan IT-diensten, waardoor klanten een uitgebreide bescherming krijgen tegen cyberdreigingen."

Bezoek de website van TTNL voor meer informatie of plan direct een kennismakingsgesprek in om te ontdekken hoe we je gezamenlijk kunnen ontlasten.

Deel dit artikel.